پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112076
گل‌محمدي دچار حمله قلبي شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1157

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از خبرگزاري فارس از قم در حالي که هشتمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج فارس با پيروزي ارزشمندي براي تيم فوتبال صباي قم همراه بود، سرمربي صباي قم در ديداري خانگي مقابل گهر شهرداري دورود به دليل شوک ناشي از گل دچار حمله قلبي شد.

يحيي گل‌محمدي هفته گذشته نيز به دليل فشار تمرينات دچار عارضه قلبي شده بود و حتي به صلاح‌ديد پزشکان صبا ممکن بود نتواند روي نيمکت تيم فوتبال صباي قم قرار بگيرد اما اين مربي نسبت به تيمش احساس مسئوليت کرد و مقابل گهر شهرداري دورود در تمام لحظات بازي تيم صبا را هدايت کرد اما لحظه‌اي که گل برتري صبا به ثمر رسيد، بيشتر تأثير را روي گل محمدي گذاشت.

به همين دليل يحيي گل‌محمدي سرمربي تيم فوتبال صباي قم، در نشست خبري بعد از پايان بازي تيمش مقابل گهر شهرداري دورود حاضر نشد و به جاي وي ناصر بختياري‌زاده کمک مربي صباي قم پاسخگوي سئوالات خبرنگاران شد.

يحيي گل‌محمدي که در آغاز راه دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جايگزين عبدالله ويسي شد، نخستين بار به عنوان سرمربي صبا نماينده فوتبال قم را هدايت کرد.

بعد از ليگ يازدهم که گل‌محمدي دستيار علي دايي در تيم فوتبال راه آهن شهر ري شد، اين مربي در حالي اين فصل در تيم فوتبال صباي قم مربيگري کرد که بعد از تغييراتي که در کادر فني صبا بعد از ليگ يازدهم ايجاد شد، باشگاه صباي قم در تلاش براي جذب بهترين گزينه، گل‌محمدي مربي جوان و بازيکن با سابقه فوتبال کشورمان را براي هدايت اين تيم در ادامه مسابقات فوتبال ليگ برتر انتخاب کرد.

سرمربي سفيدپوشان شهر قم در مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، در اين فصل نيز تيمش را تا پايان هفته هشتم از دور رفت رقابت‌ها با کسب 14 امتياز و هم امتياز با نفت تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فجر شهيد سپاسي شيراز در مکان چهارم جدول رده‌بندي ليگ برتر نگاه داشته است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html